piątek, 28 grudnia 2012

LIBSTER AWARD


Polega to na tym, że nominację otrzymujesz od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.




Serdecznie dziękuje za nominacje ♥

Pytania od Majka C.

1.Co jest źródłem pomysłu na założenie twojego bloga?
One Direction

2. Jesteś tolerancyjna?
Tak - staram się grać jak najbardziej fair w tym. 

3.Kto jest twoją inspiracją?
Moi idole

4.Jak planujesz spędzić Sylwestra?
Chyba na tt :0

5.Co cię uszczęśliwia?
idole

6.Twoje marzenie?
Śpiewać na scenie :)

7. Który przedmiot sprawia ci trudności, a z którym idzie ci łatwo?
Jestem straasznie cienka z matmy - za to uwielbiam angielski i hiszpański i to z nimi idzie mi łatwo.

8.Co motywuje cię do osiągnięcia danego celu?
Idole

9. Książka którą mogłabyś polecić?
Dużo tego jest- gorąco polecam Wampiry z Morganville

10.Masz rodzeństwo?
Trzy siostry,a od niedawna też uznaję Harry'ego za brata lol

11.Jaki jest twój talent?
Denerwowanie ludzi :)

Pytania od TheSimpsonizer


1. Kto jest twoim idolem?
W sumie to mam kilku idoli xd zacznę od tych bardziej znanych.
Chłopcy z One Direction od dobrych paru miesięcy totalnie mieszkają w mojej głowie. Lubię ich za ich spontaniczność, styl bycia i to, że zostali sobą w obliczu sławy. Kocham ich piosenki. Nie prędką pozbędą się mnie z 1DFamily xd. Mam jeszcze drugą grupę, którą uważam za idoli a mianowicie RBD. Nie wiem czy kojarzycie serial "Rebelde" (z polskiego "Zbuntowani"), ale właśnie stamtąd jest ten zespół. Dzięki nim umiem walczyć o swoje i zaczęłam pisać. Jestem z nimi już od paru lat i również mają swoje miejsce w moim sercu :)

2. Jakie miejsca najbardziej chcesz zwiedzić? Dlaczego?
USA, UK I Tokyo. Stany Zjednoczone, ponieważ chcę zobaczyć czy tam wszystko jest jak na filmach xd UK dlatego, że chcę zobaczyć czerwone autobusy i choć raz wsiąść do London Eye a Tokyo bo interesuje mnie ono :D

3. Jaki jest twój ideał chłopaka?
Szczerze to nie posiadam, pewnie jak się zakocham to nie będzie miało to dla mnie znaczenia.

4. Ulubiona potrawa?
Nie mam, ale bardzo lubię spaghetti xd

5. Co sądzisz o teraźniejszej pop-kulturze?
Szczerze to nie umiem odpowiedzieć na to pytanie xd

6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytam, piszę i śpiewam.

7. Twoja ulubiona książka?
Ojj dużo ich jest. Jedną z nich jest "Szeptem"(Gorąco polecam!)

8. Kogo sobie najbardziej cenisz (autorytet)?
Myślę, że moje starsze siostry, ponieważ są silne i radzą sobie z problemami.

9. Kogo z One Direction lubisz najbardziej i dlaczego?
Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie lubię wszystkich jednakowo xd

10. Co najbardziej kojarzy Ci się z Bożym Narodzeniem?
Chyba choinka xd

 11. Wymarzony prezent na Mikołajki?
One Direction w szafie :D


DZIĘKUJE ZA PYTANIA! ♥


Pytania od pam.♥♥



1. Jaka jest Wasza aktualnie ulubiona piosenka?
Demi Lovato- Skyscraper

2. Co chciałybyście dostać na Gwiazdkę?
Ojj dużo tego jest xd Ale najbardziej to chyba telefon i TMH :D

3. Jakie jest Wasze największe marzenie?
Żeby spełnić marzenia xd

4. Jaki jest Wasz ulubiony kolor?
Jak napiszę jeden to reszta się obrazi.

5. Jeśli miałybyście możliwość wyprowadzenia się gdziekolwiek na świecie to gdzie by to było?
USA *.*

6. Jaki jest Wasz idealny typ faceta?
Na razie brak.

7. Bez jakiej rzeczy nie umiałybyście przeżyć jednego dnia?
Chyba bez głowy 0.o xd

8. Jakie jest Wasze hobby?
Śpiewanie i pisanie :)

9. Jesteście raczej optymistkami czy pesymistkami?
Optymista forever :D

10. Co skłoniło Was do napisania bloga?
Pomysł chodził mi po głowie i jakoś tak samo wyszło xd

11. Czy jesteście directionerkami?
Takk xd



Pytania od Oluuu 



1. Skąd dowiedziałaś się o One Direction?
Od przyjaciółki xd

2. Którego z chłopaków najbardziej lubisz? Dlaczego?

Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie.

3. Twoje największe marzenie związane z 1D?

Chcę zaśpiewać z nimi na scenie *.*

4. Ulubiona piosenka chłopców?

Podoba mi się każda, ale mój faworyt to aktualnie Kiss You ♥

5. Ulubiony film?

Chyba cała seria Pranormal Activity xd

6. Najlepszy blog, który czytasz?

Czytam same świetnie blogi nie umiem wybrać xd

7. Twój ulubiony teledysk?

LWWY ♥ 

8. Którą z dotychczasowych dziewczyn chłopaków lubisz? Dlaczego akurat ona?

Toleruję wszystkie, ale moją ulubienicą jest Perrie. Nie wiem czemu xd Myślę, że jest bardzo uczciwa i ślicznie wygląda razem z Zaynem xd

9. Z którym z chłopców najchętniej poszłabyś na kolację?

Chyba Horan żeby zobaczyć czy je tyle ile głoszą plotki xd

10. Czy ktoś z twoich przyjaciół czyta twojego bloga?

Tak.

11. Czy hejtują Cię za bycie Directioner?

Nie, a jeśliby spróbowali to zniszczyłabym ich :)

Pytania od Devonne



1. Jaki jest twój ulubiony kolor i dlaczego?
Waham się między różem a czernią, ponieważ oba kocham xd

2. Kto jest twoim idolem?
One Direction i RBD*.*

3. Czy lubisz słuchać muzyki?
Muzyka to moje życie.

4. Masz jakieś zwierzę?
Psa i siostrę bliźniaczkę.

5. Masz rodzeństwo?
Trzy siostry i Harry'ego Stylesa.

6. Najbardziej krępująca rzecz jaka cię się przydarzyła?
Raz leżałam sobie z koleżankami na boisku szkolnym i wkurzał nas taki chłopak. Posłałam mu wiązankę przekleństw a się okazało ze stała za mną wychowawczyni z jakąś nauczycielką xd

7. Ulubiony przedmiot w szkole?
J. Angielski

8. Co robisz w wolnym czasie?
TT, śpiewam czytam i piszę xd

9. Czy kochasz kogoś na tyle, by pojechać z nim na koniec świata?
Jedzenie, ale ono się nigdzie nie wybiera xd


10. Masz wrogów?
Jest kilku.

11. Kochasz swoich przyjaciół? Dlaczego?
Mam dwie najwspanialsze przyjaciółki pod słońcem. Kocham je, ponieważ umiemy się godzić, razem ładujemy się w kłopoty i z nich wychodzimy.
To dla nich wstaję codziennie rano do szkoły.


Pytania od Nathalie

1. Ulubione blogi (Opowiadania)
Za dużo by wymieniać.

2. Hobby
Śpiewanie i pisanie.

3. Ideał chłopaka
Jestem na to za młoda.

4. Ulubione kraje, miasta
Tokyo i Ameryka *.*

5. Co byś wolała spotkać Harry'ego czy Niall'a?
Wolałabym obu.x

6. Ulubiona piosenka?
Demi Lovato- Skyscraper

7. Kim chcesz być w przyszłości?
Sobą.

8. Ulubiony z 1D.
Kocham wszystkich :)

9. Masz rodzeństwo?
Trzy siostry i Harry'ego Stylesa.

10. Co być zrobiła gdybyś miała 1000 ;-?
Ale czego? Lat, pieniędzy? xd

11. Ulubiona osoba z TT?
Jest kilka.


Pytania od Mrs. Horan *.*


1. Jak się nazywasz?
Paulina xd

2. Masz hobby?
Tak, śpiewam i piszę :)

3. Kto jest twoim idolem oprócz 1D?
RBD - od paru ładnych lat jestem ich fanką.

4. Masz zwierzę?
Tak psa- geja. xd

5. Ulubiony blog?
Za dużo by wymieniać.

6. Gdzie chcesz pojechać?
USA, UK i Tokyo.

7. Grasz na instrumencie?
Umiem coś wybrzdąkać na gitarze i trójkącie xd

8. Co myślisz o Zerrie, Lanielel, Elounor i Halor ?
Tak więc....Zerrie to moja ulubiona para i kocham ich razem, :) Życzę im jak najlepiej xd
Laniele też bardzo lubię świetnie razem wyglądają :)
 Eleunor...tu mam problem z uwagi na moje plany małżeństwa z Lou hehe xd ale ostatecznie ostatnio ich polubiłam i staram się tolerować. 
Haylor jeszcze zanim się rozpadli shippowałam i uważam, że my directioners nie możemy aż tak karcić Harry'ego za to że chce kogoś znaleźć.

10. Ulubione jedzenie ?
Ciasto z mikrofali (tak wiem jestem dziwna) i spaghetti xd

11. Co myślisz o moim blogu?
Szerze to jeszcze go nie zaczęłam czytać, ale postaram się to zmienić :)


DZIĘKUJĘ ZA PYTANIA!♥


Moje nominacje:
Większej części z tych blogów nie czytałam osobiście , ale czytała je siostra i poprosiła o nominacje, gdyż uważa, że są świetne. Ja jak dotąd czytam cztery blogi stąd ,więc miałabym tylko 4 linki xd
(Kolejność bez znaczenia)

♥ ja-studentka.blogspot.com
i-wannabewithyou.blogspot.com/



Moje pytania:

1. Dlaczego zaczęłyście tworzyć bloga?

2. Macie zwierzątko domowe?
3. Jest coś co chciałybyście zmienić w swoim życiu?
4. Wasze największe marzenie?
5. Ulubiona pora roku? Dlaczego ta którą wybrałaś?
6. Co chcesz robić w przyszłości?
7. Jaki typ filmów lubisz?
8. Co lubicie robić w wolnym czasie?
9. Co chcecie dostać na Gwiazdkę?
10. Znienawidzony przedmiot?
11. Jaki dzień utkwił Ci w pamięci? Dlaczego ten?